NEDEN PROMEK
NEDEN PROMEK ?
ANLAMAK İÇİN DİNLERİZ SORULARLA AÇIKLIK KAZANDIRIRIZ SAYGI, DEĞER VE EŞİTLİK İLKELERİNİ UYGULARIZ BAKIŞ AÇISINI PAYLAŞIRIZ.
ALIŞILMIŞI VE ÇALIŞILMIŞI DEĞİŞTİRMEK CESARET VE KARARLILIK İSTER. FAKAT YENİLİĞİ VE YENİLERİ DENEMEK VE ONLARLA ÇALIŞMAK TAZE GÜÇ GETİRİR, GELİŞME GETİRİR, BAŞARI GETİRİR. Yapılan araştırmalar, müşterileri mutlu eden unsurların %65’inin çalışan davranış, tutum ve yeterlilikleri, %15’inin ihtiyaçlarının karşılanması, %11’inin hızlı hizmet ve sadece %9’unun ise fiyatlarlarla ilgili olduğunu gösteriyor.Bu nedenle kendimizi sizin yerinize koyup, sizi anlamak memnuniyetiniz konusunda atacağımız en büyük adımdır. Müşterilerimizi dinlemenin, söylenenleri duymaktan çok, güven, saygı, ilgi ve bilgi paylaşımı anlamına geldiğine inanıyoruz. Müşterilerimizi dinlemenin ve anlamanın, başarılı müşteri ilişkilerinin temel unsurlarından biri olduğunu biliriz. Müşterilerimizi anlayıp ihtiyaçlarını doğru tespit eder ve bu sayede onların beklentilerine göre çözümler sunarız. “Yapacağımız bir şey yok”, “Bu konu bizi İlgilendirmiyor” demez, sorunu çözmenin yollarını bulmaya çalışırız.